ກະທູ້ມາໃໝ່ | ຫມວດ | ກະດານແຫ... » ຄະນິດສາດ |
ເວັບບອດພັນລາວ
ເວັບບອດພັນລາວ ເປັນກະດານສົນທະນາສຳລັບສະມາຊິກພັນລາວທຸກທ່ານ ທ່ານສາມາດຕັ້ງກະທູ້ເພື່ອສອບຖາມ ສະແດງ ແລະຂໍຄຳເຫັນຈະສະມາຊິກຄົນອື່ນ ໆ ຕະຫຼອດຈົນເຖິງການສົນທະນາທົ່ວ ໆ ໄປໄດ້ໃນເວັບບອດແຫ່ງນີ້. ຫາກຕ້ອງການແຈ້ງກະທູ້ຜິດກົດລະບຽບ ໃຫ້ໂພສໄດ້ທີ່ http://punlao.com/webboard/topic/3/index/288147/
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
1+1=0? ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1 ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0 ສະແດງວ່າ:1+1=0 |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ມຶດຕືບ
ຮັກແທ້ມີຢູ່ໃສ? ມີຂາຍບໍ່?
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ງົງ ອີ່ຫຼີເລີຍ ງົງ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
THE GUNNER
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
sqrt ແມ່ນອິຫຍັງ? |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb ໄດ້ກໍ່ຕໍ່ເມື່ອ a,b>0 root[(-1).(-1)] =no root[(-1)]*root[(-1)]
ei¶+1=0
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
<-----ຄົນໃຈດີແຟນຄລັບ
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
sqrt(-1) ເປັນຄ່າ imaginary Number ຫາຄ່າບ່ໄດ້ ຈຶງທຳແບບຂ້າງບນບ່ໄດ້ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ nakarin ຂຽນວ່າ... sqrt(-1) ເປັນຄ່າ imaginary Number ຫາຄ່າບ່ໄດ້ ຈຶງທຳແບບຂ້າງບນບ່ໄດ້ເຮົາບໍ່ໄດ້ໄປຊອກຫາຄ່າຂອງsqrt(-1) ເຮົາເຮັດຕາມຄຳຖາມທີ່ໂຈດໃຫ້ມາ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ຖ້າໃຜມີວິທີແກ້ດີກ່ວາກໍ່ສົ່ງເພື່ອໄດ້ບົດຮຽນນຳກັນແລະເປັນພັດທະນາໃຫ້ຄົນອື່ນຮຽນຮູ້ນຳເຮົາສີ່ງທີ່ເໝາະສົມ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ມັນແມ່ນເລກອີ່ຫຍັງອັນນີ້ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້, ແກ້ໄຂເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ... ຖ້າໃຜມີວິທີແກ້ດີກ່ວາກໍ່ສົ່ງເພື່ອໄດ້ບົດຮຽນນຳກັນແລະເປັນພັດທະນາໃຫ້ຄົນອື່ນຮຽນຮູ້ນຳເຮົາສີ່ງທີ່ເໝາະສົມແກ້ຈັງໃດນໍໃຫ້ຊອກວິທີເຮັດໃຫ້1+1=0ນີ້ບໍ?
ei¶+1=0
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
1-1=2?......5-1=6?............. |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ຖ້າທ່ານໃດບໍ່ຈີງໃຈຄອມເມັນກໍ່ບໍ່ເປັນຫຍັງຂໍຂອບໃຈທີ່ທ່ານອ່ານ. ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າຖ້າທຸກຊ່ວຍກັນວິທະຍາສາດປະເທດເຮົາຈະນັບມື້ຂະຫຍາຍຕົວ ເພື່ອສືບທອດໃຫ້ແກ່ຄົນລຸ້ນຫັຼງ. |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ຕາມແນວຄວາມຄິດຂອງເຮົາຄິດວ່າ: ການຕັ້ງສົມຜົນມັນກໍ່ແປກດີ ແລະ ຂໍມີຂໍ້ຄິດເຫັນເລັກໆນ້ອຍໆ ຖ້າຜິດພາດ ຫຼື ບໍ່ເປັນທີ່ພໍໃຈ ກະລຸນາອາໄພນະທີ່ນີ້ດ້ວຍ!! ໃນບັນຫາ 1-1 = 0?; 5 - 1 = 6? ແລະ 1+1= 0? ໃນທັງ 3 ບັນຫານີ້ເໝືອນກັນ ຈະແກ້ຂໍ້ໃດກໍ່ໄດ້ເຊັ່ນດຽວກັນ ເຊິ່ງມີເຫດຜົນດັ່ງນີ້: ຂໍເອົາບັນຫາຂໍ້ຈຸດໃຈກາງມາພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ:ຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ ແລະ ຜູ້ຕັ້ງຕໍ່ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນນ້ອຍໆ ໃນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານດັ່ງນີ້: 5 - 1 = 6 (ນີ້ແມ່ນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານໆ) ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ຈາກການສົມມຸດນີ້ເຮົາຈະໄດ້ໄດ້ສົມຜົນຂັ້ນ 1 ມີ 3 ຕົວລັບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ຈາກບັນຫາ 5 - 1 = 6 ເຮົາຈະໄດ້ສົມຜົນດັ່ງນີ້:ສົມຜົນ(1): ກ = ຄ+ຂ , ສົມຜົນ(2): ຂ = ກ - ຄ ແລະ ສົມຜົນ(3): ຄ = ກ - ຂ ຈາກບັນຫາຂອງທ່ານ ແລະ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າ ຈະພິສູດໂຈດຂອງທ່ານໄດ້ດັ່ງນີ້: (1) ກ = ຄ + ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້: 5 = 6 + (-1) 5 = 5 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? (2) ຂ = ກ - ຄ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້: -1 = 5 - 6 -1 = -1 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? (3) ຄ = ກ - ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້ 6 = 5 - (-1) 6 = 6 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? ຈາກການແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໆທີ່ສົມມຸດຂຶ້ນນັ້ນ ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພິສູດໃຫ້ບັນດາທ່ານເຫັນແລ້ວວ່າ: 5 -1 = 6 ນັ້ນໄດ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນດັ່ງຕໍ່ລົງໄປນີ້: (1) ມັນຂຶ້ນຢູ່ກັບຄົນເປັນຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ?ສະພາບແວດລ້ອມໃນການຕັ້ງບັນຫາ?ທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງການແກ້ໄຂບັນຫາ? (2) ເຮັດຖືກກາຍເປັນຜິດມີບໍ? ຫຼື ເຮັດຜິດກາຍເປັນຖືກມີບໍ? ຢ່າລືມ!!!!!! ສະພາບທົ່ວໂລກມີຫຍັງແດ່ເກີດຂຶ້ນ?ຢ່າລືມບຸກຄົນມີດີ ແລະ ມີຮ້າຍປະປົນກັນຢູ່ແມ່ນບໍ? ສະນັ້ນທາງເລືອກຄຳຕອບທີ່ຊັດເຈນກໍ່ຄືບັນດາທ່ານໆ ນັ້ນແລະເປັນຜູ້ແກ້ໂຈດ ຕາມຂ້າພະເຈົ້າວ່າເໝາະສົມທີ່ສຸດ!!!!! ຂ້າພະເຈົ້າຂໍແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໃນເຊີງທິດສະດີວ່າ: ພວກທ່ານ ເອົາອັນໃດມາຢັ້ງຢືນວ່າ : 1 - 1 = 0 ; 5 -1 = 4 ແລະ 1 + 1 = 2 ? ທຸກຢ່າງເຮົາບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນຍຸກຂອງນັກວິທະຍາສາດເປັນຜູ້ເລີ່ມຄົ້ນຄິດ ມີແຕ່ພວກເຮົາຢັ້ງຢືນວ່າ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກເພິ່ນຖືກຕ້ອງ ກໍຖືກຕ້ອງຕະຫຼອດມາ ແຕ່ຖ້າມີເຮົາໝົດທຸກໆຄົນໃນໂລກມາຢັ້ງຢືນວ່າ 5 -1 = 6 ວ່າຖືກຕ້ອງ! ມັນກໍຖືກຕ້ອງເຊັ່ນດຽວກັນວ່າຊັ້ນໄປ໋!!! ນີ້ແມ່ນເວົ້າມ່ວນຊວນຫົວ ແລະ ເປັນຂໍ້ຄິດສຳລັບທາງອອກຂອງຄົນທີ່ມີຄວາມຮູ້ໜ້ອຍ ແຕ່ຖ້າ ຈະໄປເຫດຜົນດັ່າງ ທ່ານ ວຽງໄຊ ສຸລະຈິດ ບັນດາທ່ານໆ ຄົງຈະມຶນຫຼາຍເຕີບ ເພາະຫຼາຍໆທ່ານອາດບໍ່ໄດ້ຄົ້ນຄວ້າ ຫຼື ມີໂອກາດໄດ້ສຶກສາເໝືອນເພິ່ນ. (ຂໍຂອບໃຈ ແລະ ຂໍອາໄພດ້ວຍສຳລັບບັນທ່ານທີ່ມີຄຳຕອບຢູ່ແລ້ວ) |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ໂອອ້າຍລິນບໍ່ນ້ອງຈື່ອ້າຍແລ້ວເດີ ເຮືອນອ້າຍຢູ່ແຖວປຳ້ນຳ້ມັນສາມມິດຫຼືຮ້ານຄ້າເກົ່າ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ຂອບໃຈອ້າຍທີ່ປະກອບຄຳເຫັນເດີ. ອວຍພອນອ້າຍພົບແຕ່ຄວາມສຳເລັດທຸກຢ່າງ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ໂອກາດບໍ່ເຄີຍມາຫາເຮົາ ມີແຕ່ເຮົາສ້າງໂອກາດເອົາເອງ
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ຈ້າວອີກເທື່ອໜື່ງຂໍຂອບໃຈເຖີງອ້າຍໄຊຍະລິນທີ່ນັບຖືນ້ອງຮູ້ຈັກອ້າຍເດີ,ຂອບໃຈຈາກໃຈຈີງເດີອ້າຍ. ສີ່ງທີ່ອ້າຍຍົກຂື້ນມາຖືກຄືກັນແລ້ວແຕ່ລະສະຖານນະການທີ່ບົດໂຈດກຳນົດໃຫ້ເຮັດຫຍັງ?ນີ້ແມ່ນການພັດທະນາຈິນຕະນາການໃນການພິສູດເລກໂດຍທົ່ວໄປ. ໂດຍປົກກະຕິແມ່ນ1+1=2ບວກຕາມເລກພື້ນຖານສີບ.ແຕ່ໃນບົດໂຈດນີ້ແມ່ນໃຫ້ໃຊ້ຈິນຕະນາການຂອງຜູ້ທີ່ມັກພິສູດເລກໂດຍສະເພາະແມ່ນປັນຍາຊົນຜູ້ທີ່ມັກຮຽນ ເລກ, ຈີງມີມູມມອງສັງເກດ,ພິກໄຫວຂອງແຕ່ລະຄົນຈະນຳໃຊ້ແບບໃດຈີງອອກໄວແລະຖືກຕ້ອງຊັດເຈນ. ຈ້າວຂໍໂທດທີ່ເວົ້າຍາວຫຼາຍ: ໂດຍສະເພາະບົດຄຳຖາມທີ່ທ່ານໃຫ້ຢັ້ງຢືນວ່າ: 1-1=0,5-1=4,1+1=2 ນີ້ແມ່ນການປະຕິບັດບວກເລກໃນພື້ນຖານສີບ,ຖ້າເຮັດໃນ ພື້ນຖານອື່ນຈະອອກແບບໃໝ່.ແມ່ນການຢັ້ງຢືນຈາກວິທະຍາສາດທີ່ເຄີຍຮຽນມາ. ດ້ວຍຄວາມເຄົາລົບເດີອ້າຍລິນ, ນີ້ແມ່ນຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງນ້ອງທີ່ຮຽນແລະສອນມາ ອີກເທື່ອຂໍຂອບໃຈທີ່ປະຄວາມເຫັນນຳ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ບັນດາອາຈານທີ່ສອນຄະນິດສາດຊ່ວຍຂ້າພະເຈໄ້າແດ່ກ໋ຽວກັບສອນຄະນິດສາດຊິເຮັດແນວໃດນັກຮຽນຂອງຂ້ອຍຊິເຂົ້າໃຈໄວ
ຮັກບໍ່ສົມຫວັງ
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ງົງສຸດ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ paksexaygnalinh ຂຽນວ່າ... ຕາມແນວຄວາມຄິດຂອງເຮົາຄິດວ່າ: ການຕັ້ງສົມຜົນມັນກໍ່ແປກດີ ແລະ ຂໍມີຂໍ້ຄິດເຫັນເລັກໆນ້ອຍໆ ຖ້າຜິດພາດ ຫຼື ບໍ່ເປັນທີ່ພໍໃຈ ກະລຸນາອາໄພນະທີ່ນີ້ດ້ວຍ!!ໃນບັນຫາ 1-1 = 0?; 5 - 1 = 6? ແລະ 1+1= 0? ໃນທັງ 3 ບັນຫານີ້ເໝືອນກັນ ຈະແກ້ຂໍ້ໃດກໍ່ໄດ້ເຊັ່ນດຽວກັນ ເຊິ່ງມີເຫດຜົນດັ່ງນີ້: ຂໍເອົາບັນຫາຂໍ້ຈຸດໃຈກາງມາພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ:ຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ ແລະ ຜູ້ຕັ້ງຕໍ່ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນນ້ອຍໆ ໃນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານດັ່ງນີ້: 5 - 1 = 6 (ນີ້ແມ່ນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານໆ) ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ຈາກການສົມມຸດນີ້ເຮົາຈະໄດ້ໄດ້ສົມຜົນຂັ້ນ 1 ມີ 3 ຕົວລັບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ຈາກບັນຫາ 5 - 1 = 6 ເຮົາຈະໄດ້ສົມຜົນດັ່ງນີ້:ສົມຜົນ(1): ກ = ຄ+ຂ , ສົມຜົນ(2): ຂ = ກ - ຄ ແລະ ສົມຜົນ(3): ຄ = ກ - ຂ ຈາກບັນຫາຂອງທ່ານ ແລະ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າ ຈະພິສູດໂຈດຂອງທ່ານໄດ້ດັ່ງນີ້: (1) ກ = ຄ + ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້: 5 = 6 + (-1) 5 = 5 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? (2) ຂ = ກ - ຄ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້: -1 = 5 - 6 -1 = -1 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? (3) ຄ = ກ - ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້ 6 = 5 - (-1) 6 = 6 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? ຈາກການແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໆທີ່ສົມມຸດຂຶ້ນນັ້ນ ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພິສູດໃຫ້ບັນດາທ່ານເຫັນແລ້ວວ່າ: 5 -1 = 6 ນັ້ນໄດ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນດັ່ງຕໍ່ລົງໄປນີ້: (1) ມັນຂຶ້ນຢູ່ກັບຄົນເປັນຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ?ສະພາບແວດລ້ອມໃນການຕັ້ງບັນຫາ?ທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງການແກ້ໄຂບັນຫາ? (2) ເຮັດຖືກກາຍເປັນຜິດມີບໍ? ຫຼື ເຮັດຜິດກາຍເປັນຖືກມີບໍ? ຢ່າລືມ!!!!!! ສະພາບທົ່ວໂລກມີຫຍັງແດ່ເກີດຂຶ້ນ?ຢ່າລືມບຸກຄົນມີດີ ແລະ ມີຮ້າຍປະປົນກັນຢູ່ແມ່ນບໍ? ສະນັ້ນທາງເລືອກຄຳຕອບທີ່ຊັດເຈນກໍ່ຄືບັນດາທ່ານໆ ນັ້ນແລະເປັນຜູ້ແກ້ໂຈດ ຕາມຂ້າພະເຈົ້າວ່າເໝາະສົມທີ່ສຸດ!!!!! ຂ້າພະເຈົ້າຂໍແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໃນເຊີງທິດສະດີວ່າ: ພວກທ່ານ ເອົາອັນໃດມາຢັ້ງຢືນວ່າ : 1 - 1 = 0 ; 5 -1 = 4 ແລະ 1 + 1 = 2 ? ທຸກຢ່າງເຮົາບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນຍຸກຂອງນັກວິທະຍາສາດເປັນຜູ້ເລີ່ມຄົ້ນຄິດ ມີແຕ່ພວກເຮົາຢັ້ງຢືນວ່າ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກເພິ່ນຖືກຕ້ອງ ກໍຖືກຕ້ອງຕະຫຼອດມາ ແຕ່ຖ້າມີເຮົາໝົດທຸກໆຄົນໃນໂລກມາຢັ້ງຢືນວ່າ 5 -1 = 6 ວ່າຖືກຕ້ອງ! ມັນກໍຖືກຕ້ອງເຊັ່ນດຽວກັນວ່າຊັ້ນໄປ໋!!! ນີ້ແມ່ນເວົ້າມ່ວນຊວນຫົວ ແລະ ເປັນຂໍ້ຄິດສຳລັບທາງອອກຂອງຄົນທີ່ມີຄວາມຮູ້ໜ້ອຍ ແຕ່ຖ້າ ຈະໄປເຫດຜົນດັ່າງ ທ່ານ ວຽງໄຊ ສຸລະຈິດ ບັນດາທ່ານໆ ຄົງຈະມຶນຫຼາຍເຕີບ ເພາະຫຼາຍໆທ່ານອາດບໍ່ໄດ້ຄົ້ນຄວ້າ ຫຼື ມີໂອກາດໄດ້ສຶກສາເໝືອນເພິ່ນ. (ຂໍຂອບໃຈ ແລະ ຂໍອາໄພດ້ວຍສຳລັບບັນທ່ານທີ່ມີຄຳຕອບຢູ່ແລ້ວ)
ຄົນລາວຄົນມີນ້ຳໃຈ
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ... 1+1=0?ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1 ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0 ສະແດງວ່າ:1+1=0 if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right? so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor? or bor dai?
ຄົນລາວຄົນມີນ້ຳໃຈ
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ outtama ຂຽນວ່າ... ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ... 1+1=0?ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1 ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0 ສະແດງວ່າ:1+1=0 if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right? so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor? or bor dai? ມີເຄົ້າ
ຄິດດີ ເວົ້າດີ ເຮັດດີ
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ paksexaygnalinh ຂຽນວ່າ... ຕາມແນວຄວາມຄິດຂອງເຮົາຄິດວ່າ: ການຕັ້ງສົມຜົນມັນກໍ່ແປກດີ ແລະ ຂໍມີຂໍ້ຄິດເຫັນເລັກໆນ້ອຍໆ ຖ້າຜິດພາດ ຫຼື ບໍ່ເປັນທີ່ພໍໃຈ ກະລຸນາອາໄພນະທີ່ນີ້ດ້ວຍ!!ໃນບັນຫາ 1-1 = 0?; 5 - 1 = 6? ແລະ 1+1= 0? ໃນທັງ 3 ບັນຫານີ້ເໝືອນກັນ ຈະແກ້ຂໍ້ໃດກໍ່ໄດ້ເຊັ່ນດຽວກັນ ເຊິ່ງມີເຫດຜົນດັ່ງນີ້: ຂໍເອົາບັນຫາຂໍ້ຈຸດໃຈກາງມາພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ:ຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ ແລະ ຜູ້ຕັ້ງຕໍ່ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນນ້ອຍໆ ໃນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານດັ່ງນີ້: 5 - 1 = 6 (ນີ້ແມ່ນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານໆ) ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ຈາກການສົມມຸດນີ້ເຮົາຈະໄດ້ໄດ້ສົມຜົນຂັ້ນ 1 ມີ 3 ຕົວລັບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ຈາກບັນຫາ 5 - 1 = 6 ເຮົາຈະໄດ້ສົມຜົນດັ່ງນີ້:ສົມຜົນ(1): ກ = ຄ+ຂ , ສົມຜົນ(2): ຂ = ກ - ຄ ແລະ ສົມຜົນ(3): ຄ = ກ - ຂ ຈາກບັນຫາຂອງທ່ານ ແລະ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າ ຈະພິສູດໂຈດຂອງທ່ານໄດ້ດັ່ງນີ້: (1) ກ = ຄ + ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້: 5 = 6 + (-1) 5 = 5 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? (2) ຂ = ກ - ຄ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້: -1 = 5 - 6 -1 = -1 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? (3) ຄ = ກ - ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້ 6 = 5 - (-1) 6 = 6 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ? ຈາກການແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໆທີ່ສົມມຸດຂຶ້ນນັ້ນ ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພິສູດໃຫ້ບັນດາທ່ານເຫັນແລ້ວວ່າ: 5 -1 = 6 ນັ້ນໄດ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນດັ່ງຕໍ່ລົງໄປນີ້: (1) ມັນຂຶ້ນຢູ່ກັບຄົນເປັນຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ?ສະພາບແວດລ້ອມໃນການຕັ້ງບັນຫາ?ທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງການແກ້ໄຂບັນຫາ? (2) ເຮັດຖືກກາຍເປັນຜິດມີບໍ? ຫຼື ເຮັດຜິດກາຍເປັນຖືກມີບໍ? ຢ່າລືມ!!!!!! ສະພາບທົ່ວໂລກມີຫຍັງແດ່ເກີດຂຶ້ນ?ຢ່າລືມບຸກຄົນມີດີ ແລະ ມີຮ້າຍປະປົນກັນຢູ່ແມ່ນບໍ? ສະນັ້ນທາງເລືອກຄຳຕອບທີ່ຊັດເຈນກໍ່ຄືບັນດາທ່ານໆ ນັ້ນແລະເປັນຜູ້ແກ້ໂຈດ ຕາມຂ້າພະເຈົ້າວ່າເໝາະສົມທີ່ສຸດ!!!!! ຂ້າພະເຈົ້າຂໍແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໃນເຊີງທິດສະດີວ່າ: ພວກທ່ານ ເອົາອັນໃດມາຢັ້ງຢືນວ່າ : 1 - 1 = 0 ; 5 -1 = 4 ແລະ 1 + 1 = 2 ? ທຸກຢ່າງເຮົາບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນຍຸກຂອງນັກວິທະຍາສາດເປັນຜູ້ເລີ່ມຄົ້ນຄິດ ມີແຕ່ພວກເຮົາຢັ້ງຢືນວ່າ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກເພິ່ນຖືກຕ້ອງ ກໍຖືກຕ້ອງຕະຫຼອດມາ ແຕ່ຖ້າມີເຮົາໝົດທຸກໆຄົນໃນໂລກມາຢັ້ງຢືນວ່າ 5 -1 = 6 ວ່າຖືກຕ້ອງ! ມັນກໍຖືກຕ້ອງເຊັ່ນດຽວກັນວ່າຊັ້ນໄປ໋!!! ນີ້ແມ່ນເວົ້າມ່ວນຊວນຫົວ ແລະ ເປັນຂໍ້ຄິດສຳລັບທາງອອກຂອງຄົນທີ່ມີຄວາມຮູ້ໜ້ອຍ ແຕ່ຖ້າ ຈະໄປເຫດຜົນດັ່າງ ທ່ານ ວຽງໄຊ ສຸລະຈິດ ບັນດາທ່ານໆ ຄົງຈະມຶນຫຼາຍເຕີບ ເພາະຫຼາຍໆທ່ານອາດບໍ່ໄດ້ຄົ້ນຄວ້າ ຫຼື ມີໂອກາດໄດ້ສຶກສາເໝືອນເພິ່ນ. (ຂໍຂອບໃຈ ແລະ ຂໍອາໄພດ້ວຍສຳລັບບັນທ່ານທີ່ມີຄຳຕອບຢູ່ແລ້ວ) ....................................โอ้พระจ็าวจ๋อด........................มันยอดมากฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯ..................ข้าน้อยขอคาราวะ ท่านอาจาน.....................................................สุดยอด........ |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້, ແກ້ໄຂເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ເມື່ອສົມມຸດ x2=-1,y2=-1. ຫຼືວ່າ x=i,y=i ຈາກ 1+1=0 2(cos2(a)+sin2(a))=0 (x/r)2+(y/r)2=0 x2+y2=0 ເຫັນວ່າມີຄ່າທີ່ຕອບສະໜອງໄດ້ຄື (x,y)=(0,0) (x2,y2)=(1,-1),(-1,1)
ei¶+1=0
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ outtama ຂຽນວ່າ... ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ... 1+1=0?ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1 ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0 ສະແດງວ່າ:1+1=0 if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right? so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor? or bor dai? ເຮົາພິສູດຈາກຊ້າຍໄປຫາຂ້ວາແລ້ວເຮົາມານຳໃຊ້ຈຳນວນສົນທີ່ເຮົາໄດ້ຮຽນມາວ່າ i^2=-1(iກຳລັງສອງເທົ່າກັບລົບ1) |
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ... ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ outtama ຂຽນວ່າ... ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ... 1+1=0?ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1 ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0 ສະແດງວ່າ:1+1=0 if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right? so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor? or bor dai? ເຮົາພິສູດຈາກຊ້າຍໄປຫາຂ້ວາແລ້ວເຮົາມານຳໃຊ້ຈຳນວນສົນທີ່ເຮົາໄດ້ຮຽນມາວ່າ i^2=-1(iກຳລັງສອງເທົ່າກັບລົບ1) oh...wa
ຄົນລາວຄົນມີນ້ຳໃຈ
|
|
ຂຽນເມື່ອ ຫລາຍກວ່າ 13 ປີ ກ່ອນໜ້ານີ້
ສຸດຍອດໄປເລີຍໃຊ້ຈຳນວນສົນຊ່ວຍ......... ແຕ່ຕາມຫຼັກການແທ້ຢາກເອົາຈຳນວນສົນມາກ່ຽວຂ້ອງກັບເລກທຳມະດາໄດ້ຫວາ
ໃຜເຫງົາເທົ່າເຮົາແດ່
|