ພັນລາວ.ຄອມ
ຊອກຫາ:
ຊອກຫາແບບລະອຽດ
  ກະທູ້ມາໃໝ່   ຫມວດ   ກະດານແຫ... » ຄະນິດສາດ    

Forum
ເວັບບອດພັນລາວ
ເວັບບອດພັນລາວ ເປັນກະດານສົນທະນາສຳລັບສະມາຊິກພັນລາວທຸກທ່ານ ທ່ານສາມາດຕັ້ງກະທູ້ເພື່ອສອບຖາມ ສະແດງ ແລະຂໍຄຳເຫັນຈະສະມາຊິກຄົນອື່ນ ໆ ຕະຫຼອດຈົນເຖິງການສົນທະນາທົ່ວ ໆ ໄປໄດ້ໃນເວັບບອດແຫ່ງນີ້. ຫາກຕ້ອງການແຈ້ງກະທູ້ຜິດກົດລະບຽບ ໃຫ້ໂພສໄດ້ທີ່ http://punlao.com/webboard/topic/3/index/288147/
ກະດານແຫ່ງການຮຽນຮູ້ » ຄະນິດສາດ » 1+1=0? ສຳລັບຜູ້ທີ່ມັກຄະນິດສາດ, ຖ້າມີວິທີດີກວ່າບອກແນ່

ໜ້າທີ່ 1 ຈາກທັງໝົດ 3 ໜ້າ <<<123>>>


໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
1+1=0?

ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1

ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb

ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0

ສະແດງວ່າ:1+1=0


໑໓ ກະທູ້
໑໓໔໕ ໂພສ
ສຸດຍອດແຫ່ງເຈົ້າກະທູ້
ມຶດຕືບ

ຮັກແທ້ມີຢູ່ໃສ? ມີຂາຍບໍ່?

໑໑໓ ກະທູ້
໒໔໓໑ ໂພສ
ສຸດຍອດແຫ່ງເຈົ້າກະທູ້
ງົງ ອີ່ຫຼີເລີຍ ງົງ


໗ ກະທູ້
໑໙໐ ໂພສ
ນັກການກະທູ້

THE GUNNER

໗໓໙ ກະທູ້
໙໔໕໙ ໂພສ
ສຸດຍອດແຫ່ງເຈົ້າກະທູ້
sqrt ແມ່ນອິຫຍັງ?


໓໔ ກະທູ້
໔໒໑ ໂພສ
ຊຳນານການເວັບບອດ
ຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb ໄດ້ກໍ່ຕໍ່ເມື່ອ a,b>0
root[(-1).(-1)] =no root[(-1)]*root[(-1)]

e+1=0

໓໘ ກະທູ້
໔໓໑໓ ໂພສ
ສຸດຍອດແຫ່ງເຈົ້າກະທູ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ PHAS0UK ຂຽນວ່າ...
sqrt ແມ່ນອິຫຍັງ?

ແມ່ນຮາກຂັ້ນສອງ

<-----ຄົນໃຈດີແຟນຄລັບ

໐ ກະທູ້
໕ ໂພສ
ມືໃໝ່ຮຽນໃຊ້ເວັບບອດ
sqrt(-1) ເປັນຄ່າ imaginary Number ຫາຄ່າບ່ໄດ້ ຈຶງທຳແບບຂ້າງບນບ່ໄດ້


໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ PHAS0UK ຂຽນວ່າ...
sqrt ແມ່ນອິຫຍັງ?


sqrt(a)ແມ່ນຮາກຂັ້ນສອງຂອງa


໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ nakarin ຂຽນວ່າ...
sqrt(-1) ເປັນຄ່າ imaginary Number ຫາຄ່າບ່ໄດ້ ຈຶງທຳແບບຂ້າງບນບ່ໄດ້


ເຮົາບໍ່ໄດ້ໄປຊອກຫາຄ່າຂອງsqrt(-1) ເຮົາເຮັດຕາມຄຳຖາມທີ່ໂຈດໃຫ້ມາ


໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ຖ້າໃຜມີວິທີແກ້ດີກ່ວາກໍ່ສົ່ງເພື່ອໄດ້ບົດຮຽນນຳກັນແລະເປັນພັດທະນາໃຫ້ຄົນອື່ນຮຽນຮູ້ນຳເຮົາສີ່ງທີ່ເໝາະສົມ


໑໐ ກະທູ້
໓໒ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ມັນແມ່ນເລກອີ່ຫຍັງອັນນີ້


໓໔ ກະທູ້
໔໒໑ ໂພສ
ຊຳນານການເວັບບອດ
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ...
ຖ້າໃຜມີວິທີແກ້ດີກ່ວາກໍ່ສົ່ງເພື່ອໄດ້ບົດຮຽນນຳກັນແລະເປັນພັດທະນາໃຫ້ຄົນອື່ນຮຽນຮູ້ນຳເຮົາສີ່ງທີ່ເໝາະສົມ


ແກ້ຈັງໃດນໍໃຫ້ຊອກວິທີເຮັດໃຫ້1+1=0ນີ້ບໍ?

e+1=0

໑໙ ກະທູ້
໒໐໒ ໂພສ
ນັກການກະທູ້
1-1=2?......5-1=6?.............


໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ຖ້າທ່ານໃດບໍ່ຈີງໃຈຄອມເມັນກໍ່ບໍ່ເປັນຫຍັງຂໍຂອບໃຈທີ່ທ່ານອ່ານ. ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າຖ້າທຸກຊ່ວຍກັນວິທະຍາສາດປະເທດເຮົາຈະນັບມື້ຂະຫຍາຍຕົວ ເພື່ອສືບທອດໃຫ້ແກ່ຄົນລຸ້ນຫັຼງ.


໐ ກະທູ້
໑ ໂພສ
ມືໃໝ່ຮຽນໃຊ້ເວັບບອດ
ຕາມແນວຄວາມຄິດຂອງເຮົາຄິດວ່າ: ການຕັ້ງສົມຜົນມັນກໍ່ແປກດີ ແລະ ຂໍມີຂໍ້ຄິດເຫັນເລັກໆນ້ອຍໆ ຖ້າຜິດພາດ ຫຼື ບໍ່ເປັນທີ່ພໍໃຈ ກະລຸນາອາໄພນະທີ່ນີ້ດ້ວຍ!!
ໃນບັນຫາ 1-1 = 0?; 5 - 1 = 6? ແລະ 1+1= 0? ໃນທັງ 3 ບັນຫານີ້ເໝືອນກັນ ຈະແກ້ຂໍ້ໃດກໍ່ໄດ້ເຊັ່ນດຽວກັນ ເຊິ່ງມີເຫດຜົນດັ່ງນີ້:
ຂໍເອົາບັນຫາຂໍ້ຈຸດໃຈກາງມາພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ:ຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ ແລະ ຜູ້ຕັ້ງຕໍ່ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນນ້ອຍໆ ໃນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານດັ່ງນີ້:
5 - 1 = 6 (ນີ້ແມ່ນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານໆ)
ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ຈາກການສົມມຸດນີ້ເຮົາຈະໄດ້ໄດ້ສົມຜົນຂັ້ນ 1 ມີ 3 ຕົວລັບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້:
ຈາກບັນຫາ 5 - 1 = 6 ເຮົາຈະໄດ້ສົມຜົນດັ່ງນີ້:ສົມຜົນ(1): ກ = ຄ+ຂ , ສົມຜົນ(2): ຂ = ກ - ຄ ແລະ ສົມຜົນ(3): ຄ = ກ - ຂ
ຈາກບັນຫາຂອງທ່ານ ແລະ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າ ຈະພິສູດໂຈດຂອງທ່ານໄດ້ດັ່ງນີ້:
(1) ກ = ຄ + ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້:
5 = 6 + (-1)
5 = 5 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
(2) ຂ = ກ - ຄ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້:
-1 = 5 - 6
-1 = -1 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
(3) ຄ = ກ - ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້
6 = 5 - (-1)
6 = 6 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
ຈາກການແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໆທີ່ສົມມຸດຂຶ້ນນັ້ນ ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພິສູດໃຫ້ບັນດາທ່ານເຫັນແລ້ວວ່າ: 5 -1 = 6 ນັ້ນໄດ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນດັ່ງຕໍ່ລົງໄປນີ້:
(1) ມັນຂຶ້ນຢູ່ກັບຄົນເປັນຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ?ສະພາບແວດລ້ອມໃນການຕັ້ງບັນຫາ?ທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງການແກ້ໄຂບັນຫາ?
(2) ເຮັດຖືກກາຍເປັນຜິດມີບໍ? ຫຼື ເຮັດຜິດກາຍເປັນຖືກມີບໍ? ຢ່າລືມ!!!!!! ສະພາບທົ່ວໂລກມີຫຍັງແດ່ເກີດຂຶ້ນ?ຢ່າລືມບຸກຄົນມີດີ ແລະ ມີຮ້າຍປະປົນກັນຢູ່ແມ່ນບໍ? ສະນັ້ນທາງເລືອກຄຳຕອບທີ່ຊັດເຈນກໍ່ຄືບັນດາທ່ານໆ ນັ້ນແລະເປັນຜູ້ແກ້ໂຈດ ຕາມຂ້າພະເຈົ້າວ່າເໝາະສົມທີ່ສຸດ!!!!!
ຂ້າພະເຈົ້າຂໍແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໃນເຊີງທິດສະດີວ່າ: ພວກທ່ານ ເອົາອັນໃດມາຢັ້ງຢືນວ່າ : 1 - 1 = 0 ; 5 -1 = 4 ແລະ 1 + 1 = 2 ?
ທຸກຢ່າງເຮົາບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນຍຸກຂອງນັກວິທະຍາສາດເປັນຜູ້ເລີ່ມຄົ້ນຄິດ ມີແຕ່ພວກເຮົາຢັ້ງຢືນວ່າ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກເພິ່ນຖືກຕ້ອງ ກໍຖືກຕ້ອງຕະຫຼອດມາ ແຕ່ຖ້າມີເຮົາໝົດທຸກໆຄົນໃນໂລກມາຢັ້ງຢືນວ່າ 5 -1 = 6 ວ່າຖືກຕ້ອງ! ມັນກໍຖືກຕ້ອງເຊັ່ນດຽວກັນວ່າຊັ້ນໄປ໋!!! ນີ້ແມ່ນເວົ້າມ່ວນຊວນຫົວ ແລະ ເປັນຂໍ້ຄິດສຳລັບທາງອອກຂອງຄົນທີ່ມີຄວາມຮູ້ໜ້ອຍ ແຕ່ຖ້າ ຈະໄປເຫດຜົນດັ່າງ ທ່ານ ວຽງໄຊ ສຸລະຈິດ ບັນດາທ່ານໆ ຄົງຈະມຶນຫຼາຍເຕີບ ເພາະຫຼາຍໆທ່ານອາດບໍ່ໄດ້ຄົ້ນຄວ້າ ຫຼື ມີໂອກາດໄດ້ສຶກສາເໝືອນເພິ່ນ.
(ຂໍຂອບໃຈ ແລະ ຂໍອາໄພດ້ວຍສຳລັບບັນທ່ານທີ່ມີຄຳຕອບຢູ່ແລ້ວ)


໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ໂອອ້າຍລິນບໍ່ນ້ອງຈື່ອ້າຍແລ້ວເດີ ເຮືອນອ້າຍຢູ່ແຖວປຳ້ນຳ້ມັນສາມມິດຫຼືຮ້ານຄ້າເກົ່າ


໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ຂອບໃຈອ້າຍທີ່ປະກອບຄຳເຫັນເດີ. ອວຍພອນອ້າຍພົບແຕ່ຄວາມສຳເລັດທຸກຢ່າງ


໕ ກະທູ້
໒໒໙໔ ໂພສ
ສຸດຍອດແຫ່ງເຈົ້າກະທູ້

ໂອກາດບໍ່ເຄີຍມາຫາເຮົາ ມີແຕ່ເຮົາສ້າງໂອກາດເອົາເອງ

໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ຈ້າວອີກເທື່ອໜື່ງຂໍຂອບໃຈເຖີງອ້າຍໄຊຍະລິນທີ່ນັບຖືນ້ອງຮູ້ຈັກອ້າຍເດີ,ຂອບໃຈຈາກໃຈຈີງເດີອ້າຍ. ສີ່ງທີ່ອ້າຍຍົກຂື້ນມາຖືກຄືກັນແລ້ວແຕ່ລະສະຖານນະການທີ່ບົດໂຈດກຳນົດໃຫ້ເຮັດຫຍັງ?ນີ້ແມ່ນການພັດທະນາຈິນຕະນາການໃນການພິສູດເລກໂດຍທົ່ວໄປ.
ໂດຍປົກກະຕິແມ່ນ1+1=2ບວກຕາມເລກພື້ນຖານສີບ.ແຕ່ໃນບົດໂຈດນີ້ແມ່ນໃຫ້ໃຊ້ຈິນຕະນາການຂອງຜູ້ທີ່ມັກພິສູດເລກໂດຍສະເພາະແມ່ນປັນຍາຊົນຜູ້ທີ່ມັກຮຽນ
ເລກ, ຈີງມີມູມມອງສັງເກດ,ພິກໄຫວຂອງແຕ່ລະຄົນຈະນຳໃຊ້ແບບໃດຈີງອອກໄວແລະຖືກຕ້ອງຊັດເຈນ.
ຈ້າວຂໍໂທດທີ່ເວົ້າຍາວຫຼາຍ: ໂດຍສະເພາະບົດຄຳຖາມທີ່ທ່ານໃຫ້ຢັ້ງຢືນວ່າ: 1-1=0,5-1=4,1+1=2 ນີ້ແມ່ນການປະຕິບັດບວກເລກໃນພື້ນຖານສີບ,ຖ້າເຮັດໃນ ພື້ນຖານອື່ນຈະອອກແບບໃໝ່.ແມ່ນການຢັ້ງຢືນຈາກວິທະຍາສາດທີ່ເຄີຍຮຽນມາ.
ດ້ວຍຄວາມເຄົາລົບເດີອ້າຍລິນ, ນີ້ແມ່ນຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງນ້ອງທີ່ຮຽນແລະສອນມາ
ອີກເທື່ອຂໍຂອບໃຈທີ່ປະຄວາມເຫັນນຳ


໐ ກະທູ້
໓ ໂພສ
ມືໃໝ່ຮຽນໃຊ້ເວັບບອດ
ບັນດາອາຈານທີ່ສອນຄະນິດສາດຊ່ວຍຂ້າພະເຈໄ້າແດ່ກ໋ຽວກັບສອນຄະນິດສາດຊິເຮັດແນວໃດນັກຮຽນຂອງຂ້ອຍຊິເຂົ້າໃຈໄວ

ຮັກບໍ່ສົມຫວັງ

໒໕ ກະທູ້
໓໔໒ ໂພສ
ຊຳນານການເວັບບອດ
ງົງສຸດ


໓ ກະທູ້
໓໓໕ ໂພສ
ຊຳນານການເວັບບອດ
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ paksexaygnalinh ຂຽນວ່າ...
ຕາມແນວຄວາມຄິດຂອງເຮົາຄິດວ່າ: ການຕັ້ງສົມຜົນມັນກໍ່ແປກດີ ແລະ ຂໍມີຂໍ້ຄິດເຫັນເລັກໆນ້ອຍໆ ຖ້າຜິດພາດ ຫຼື ບໍ່ເປັນທີ່ພໍໃຈ ກະລຸນາອາໄພນະທີ່ນີ້ດ້ວຍ!!
ໃນບັນຫາ 1-1 = 0?; 5 - 1 = 6? ແລະ 1+1= 0? ໃນທັງ 3 ບັນຫານີ້ເໝືອນກັນ ຈະແກ້ຂໍ້ໃດກໍ່ໄດ້ເຊັ່ນດຽວກັນ ເຊິ່ງມີເຫດຜົນດັ່ງນີ້:
ຂໍເອົາບັນຫາຂໍ້ຈຸດໃຈກາງມາພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ:ຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ ແລະ ຜູ້ຕັ້ງຕໍ່ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນນ້ອຍໆ ໃນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານດັ່ງນີ້:
5 - 1 = 6 (ນີ້ແມ່ນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານໆ)
ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ຈາກການສົມມຸດນີ້ເຮົາຈະໄດ້ໄດ້ສົມຜົນຂັ້ນ 1 ມີ 3 ຕົວລັບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້:
ຈາກບັນຫາ 5 - 1 = 6 ເຮົາຈະໄດ້ສົມຜົນດັ່ງນີ້:ສົມຜົນ(1): ກ = ຄ+ຂ , ສົມຜົນ(2): ຂ = ກ - ຄ ແລະ ສົມຜົນ(3): ຄ = ກ - ຂ
ຈາກບັນຫາຂອງທ່ານ ແລະ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າ ຈະພິສູດໂຈດຂອງທ່ານໄດ້ດັ່ງນີ້:
(1) ກ = ຄ + ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້:
5 = 6 + (-1)
5 = 5 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
(2) ຂ = ກ - ຄ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້:
-1 = 5 - 6
-1 = -1 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
(3) ຄ = ກ - ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້
6 = 5 - (-1)
6 = 6 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
ຈາກການແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໆທີ່ສົມມຸດຂຶ້ນນັ້ນ ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພິສູດໃຫ້ບັນດາທ່ານເຫັນແລ້ວວ່າ: 5 -1 = 6 ນັ້ນໄດ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນດັ່ງຕໍ່ລົງໄປນີ້:
(1) ມັນຂຶ້ນຢູ່ກັບຄົນເປັນຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ?ສະພາບແວດລ້ອມໃນການຕັ້ງບັນຫາ?ທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງການແກ້ໄຂບັນຫາ?
(2) ເຮັດຖືກກາຍເປັນຜິດມີບໍ? ຫຼື ເຮັດຜິດກາຍເປັນຖືກມີບໍ? ຢ່າລືມ!!!!!! ສະພາບທົ່ວໂລກມີຫຍັງແດ່ເກີດຂຶ້ນ?ຢ່າລືມບຸກຄົນມີດີ ແລະ ມີຮ້າຍປະປົນກັນຢູ່ແມ່ນບໍ? ສະນັ້ນທາງເລືອກຄຳຕອບທີ່ຊັດເຈນກໍ່ຄືບັນດາທ່ານໆ ນັ້ນແລະເປັນຜູ້ແກ້ໂຈດ ຕາມຂ້າພະເຈົ້າວ່າເໝາະສົມທີ່ສຸດ!!!!!
ຂ້າພະເຈົ້າຂໍແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໃນເຊີງທິດສະດີວ່າ: ພວກທ່ານ ເອົາອັນໃດມາຢັ້ງຢືນວ່າ : 1 - 1 = 0 ; 5 -1 = 4 ແລະ 1 + 1 = 2 ?
ທຸກຢ່າງເຮົາບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນຍຸກຂອງນັກວິທະຍາສາດເປັນຜູ້ເລີ່ມຄົ້ນຄິດ ມີແຕ່ພວກເຮົາຢັ້ງຢືນວ່າ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກເພິ່ນຖືກຕ້ອງ ກໍຖືກຕ້ອງຕະຫຼອດມາ ແຕ່ຖ້າມີເຮົາໝົດທຸກໆຄົນໃນໂລກມາຢັ້ງຢືນວ່າ 5 -1 = 6 ວ່າຖືກຕ້ອງ! ມັນກໍຖືກຕ້ອງເຊັ່ນດຽວກັນວ່າຊັ້ນໄປ໋!!! ນີ້ແມ່ນເວົ້າມ່ວນຊວນຫົວ ແລະ ເປັນຂໍ້ຄິດສຳລັບທາງອອກຂອງຄົນທີ່ມີຄວາມຮູ້ໜ້ອຍ ແຕ່ຖ້າ ຈະໄປເຫດຜົນດັ່າງ ທ່ານ ວຽງໄຊ ສຸລະຈິດ ບັນດາທ່ານໆ ຄົງຈະມຶນຫຼາຍເຕີບ ເພາະຫຼາຍໆທ່ານອາດບໍ່ໄດ້ຄົ້ນຄວ້າ ຫຼື ມີໂອກາດໄດ້ສຶກສາເໝືອນເພິ່ນ.
(ຂໍຂອບໃຈ ແລະ ຂໍອາໄພດ້ວຍສຳລັບບັນທ່ານທີ່ມີຄຳຕອບຢູ່ແລ້ວ)



ຄົນລາວຄົນມີນ້ຳໃຈ

໓ ກະທູ້
໓໓໕ ໂພສ
ຊຳນານການເວັບບອດ
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ...
1+1=0?

ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1

ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb

ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0

ສະແດງວ່າ:1+1=0


if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right?
so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor?
or bor dai?

ຄົນລາວຄົນມີນ້ຳໃຈ

໒໑ ກະທູ້
໑໔໘໗ ໂພສ
ສຸດຍອດແຫ່ງເຈົ້າກະທູ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ outtama ຂຽນວ່າ...
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ...
1+1=0?

ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1

ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb

ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0

ສະແດງວ່າ:1+1=0


if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right?
so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor?
or bor dai?


ມີເຄົ້າ

ຄິດດີ ເວົ້າດີ ເຮັດດີ

໗ ກະທູ້
໒໓໒ ໂພສ
ນັກການກະທູ້
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ paksexaygnalinh ຂຽນວ່າ...
ຕາມແນວຄວາມຄິດຂອງເຮົາຄິດວ່າ: ການຕັ້ງສົມຜົນມັນກໍ່ແປກດີ ແລະ ຂໍມີຂໍ້ຄິດເຫັນເລັກໆນ້ອຍໆ ຖ້າຜິດພາດ ຫຼື ບໍ່ເປັນທີ່ພໍໃຈ ກະລຸນາອາໄພນະທີ່ນີ້ດ້ວຍ!!
ໃນບັນຫາ 1-1 = 0?; 5 - 1 = 6? ແລະ 1+1= 0? ໃນທັງ 3 ບັນຫານີ້ເໝືອນກັນ ຈະແກ້ຂໍ້ໃດກໍ່ໄດ້ເຊັ່ນດຽວກັນ ເຊິ່ງມີເຫດຜົນດັ່ງນີ້:
ຂໍເອົາບັນຫາຂໍ້ຈຸດໃຈກາງມາພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ:ຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ ແລະ ຜູ້ຕັ້ງຕໍ່ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນນ້ອຍໆ ໃນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານດັ່ງນີ້:
5 - 1 = 6 (ນີ້ແມ່ນຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກທ່ານໆ)
ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ຈາກການສົມມຸດນີ້ເຮົາຈະໄດ້ໄດ້ສົມຜົນຂັ້ນ 1 ມີ 3 ຕົວລັບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້:
ຈາກບັນຫາ 5 - 1 = 6 ເຮົາຈະໄດ້ສົມຜົນດັ່ງນີ້:ສົມຜົນ(1): ກ = ຄ+ຂ , ສົມຜົນ(2): ຂ = ກ - ຄ ແລະ ສົມຜົນ(3): ຄ = ກ - ຂ
ຈາກບັນຫາຂອງທ່ານ ແລະ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າ ຈະພິສູດໂຈດຂອງທ່ານໄດ້ດັ່ງນີ້:
(1) ກ = ຄ + ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້:
5 = 6 + (-1)
5 = 5 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
(2) ຂ = ກ - ຄ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້:
-1 = 5 - 6
-1 = -1 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
(3) ຄ = ກ - ຂ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງຂ້າພະເຈົ້າຄື: 5 = ກ , -1 = ຂ ແລະ 6 = ຄ ແລະ ເອົາຕົວເລກສົມມຸດມາແທນໃສ່ສົມຜົນຈະໄດ້
6 = 5 - (-1)
6 = 6 ທ່ານວ່າແນວໃດ?ຖືກບໍ?ໃຊ້ໄດ້ບໍ?
ຈາກການແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໆທີ່ສົມມຸດຂຶ້ນນັ້ນ ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພິສູດໃຫ້ບັນດາທ່ານເຫັນແລ້ວວ່າ: 5 -1 = 6 ນັ້ນໄດ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າຂໍມີຄຳເຫັນດັ່ງຕໍ່ລົງໄປນີ້:
(1) ມັນຂຶ້ນຢູ່ກັບຄົນເປັນຜູ້ຕັ້ງບັນຫາ?ສະພາບແວດລ້ອມໃນການຕັ້ງບັນຫາ?ທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງການແກ້ໄຂບັນຫາ?
(2) ເຮັດຖືກກາຍເປັນຜິດມີບໍ? ຫຼື ເຮັດຜິດກາຍເປັນຖືກມີບໍ? ຢ່າລືມ!!!!!! ສະພາບທົ່ວໂລກມີຫຍັງແດ່ເກີດຂຶ້ນ?ຢ່າລືມບຸກຄົນມີດີ ແລະ ມີຮ້າຍປະປົນກັນຢູ່ແມ່ນບໍ? ສະນັ້ນທາງເລືອກຄຳຕອບທີ່ຊັດເຈນກໍ່ຄືບັນດາທ່ານໆ ນັ້ນແລະເປັນຜູ້ແກ້ໂຈດ ຕາມຂ້າພະເຈົ້າວ່າເໝາະສົມທີ່ສຸດ!!!!!
ຂ້າພະເຈົ້າຂໍແກ້ໂຈດຂອງບັນດາທ່ານໃນເຊີງທິດສະດີວ່າ: ພວກທ່ານ ເອົາອັນໃດມາຢັ້ງຢືນວ່າ : 1 - 1 = 0 ; 5 -1 = 4 ແລະ 1 + 1 = 2 ?
ທຸກຢ່າງເຮົາບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນຍຸກຂອງນັກວິທະຍາສາດເປັນຜູ້ເລີ່ມຄົ້ນຄິດ ມີແຕ່ພວກເຮົາຢັ້ງຢືນວ່າ ຂໍ້ສົມມຸດຂອງພວກເພິ່ນຖືກຕ້ອງ ກໍຖືກຕ້ອງຕະຫຼອດມາ ແຕ່ຖ້າມີເຮົາໝົດທຸກໆຄົນໃນໂລກມາຢັ້ງຢືນວ່າ 5 -1 = 6 ວ່າຖືກຕ້ອງ! ມັນກໍຖືກຕ້ອງເຊັ່ນດຽວກັນວ່າຊັ້ນໄປ໋!!! ນີ້ແມ່ນເວົ້າມ່ວນຊວນຫົວ ແລະ ເປັນຂໍ້ຄິດສຳລັບທາງອອກຂອງຄົນທີ່ມີຄວາມຮູ້ໜ້ອຍ ແຕ່ຖ້າ ຈະໄປເຫດຜົນດັ່າງ ທ່ານ ວຽງໄຊ ສຸລະຈິດ ບັນດາທ່ານໆ ຄົງຈະມຶນຫຼາຍເຕີບ ເພາະຫຼາຍໆທ່ານອາດບໍ່ໄດ້ຄົ້ນຄວ້າ ຫຼື ມີໂອກາດໄດ້ສຶກສາເໝືອນເພິ່ນ.
(ຂໍຂອບໃຈ ແລະ ຂໍອາໄພດ້ວຍສຳລັບບັນທ່ານທີ່ມີຄຳຕອບຢູ່ແລ້ວ)


....................................โอ้พระจ็าวจ๋อด........................มันยอดมากฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯ..................ข้าน้อยขอคาราวะ ท่านอาจาน.....................................................สุดยอด........


໓໔ ກະທູ້
໔໒໑ ໂພສ
ຊຳນານການເວັບບອດ
ເມື່ອສົມມຸດ x2=-1,y2=-1. ຫຼືວ່າ x=i,y=i
ຈາກ 1+1=0
2(cos2(a)+sin2(a))=0
(x/r)2+(y/r)2=0
x2+y2=0
ເຫັນວ່າມີຄ່າທີ່ຕອບສະໜອງໄດ້ຄື
(x,y)=(0,0)
(x2,y2)=(1,-1),(-1,1)

e+1=0

໔ ກະທູ້
໑໕ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ outtama ຂຽນວ່າ...
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ...
1+1=0?

ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1

ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb

ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0

ສະແດງວ່າ:1+1=0


if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right?
so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor?
or bor dai?

ເຮົາພິສູດຈາກຊ້າຍໄປຫາຂ້ວາແລ້ວເຮົາມານຳໃຊ້ຈຳນວນສົນທີ່ເຮົາໄດ້ຮຽນມາວ່າ i^2=-1(iກຳລັງສອງເທົ່າກັບລົບ1)


໓ ກະທູ້
໓໓໕ ໂພສ
ຊຳນານການເວັບບອດ
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ...
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ outtama ຂຽນວ່າ...
ອ້າງເຖິງຂໍ້ຄວາມຈາກ noypsv ຂຽນວ່າ...
1+1=0?

ເຮົາມີ: i = sqrt(-1); ໝາຍເຖີງ i ເທົ່າກັບຮາກຂັ້ນສອງຂອງລົບ1

ແລະມີ: Sqrt(a.b)=sqrt(a).sqrt(b); ໝາຍເຖີງຮາກຂັ້ນສອງຂອງ ab ເທົ່າກັບ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງa ຄູນ ຮາກຂັ້ນສອງຂອງb

ສະນັ້ນ: 1+1=1+sqrt(1)= 1+sqrt[(-1).(-1)] = 1 + sqrt(-1) . sqrt(-1) = 1+i.i = 1 + i^2 = 1-1=0

ສະແດງວ່າ:1+1=0


if= 1+1=1+sqrt(1). sqrt(1)=1 and sqrt(1)=-1 , right?
so...1+1=1+sqrt(1)=1+1=2 ,1+1=1+sqrt(1)=1-1=0 h neo nee dai bor?
or bor dai?

ເຮົາພິສູດຈາກຊ້າຍໄປຫາຂ້ວາແລ້ວເຮົາມານຳໃຊ້ຈຳນວນສົນທີ່ເຮົາໄດ້ຮຽນມາວ່າ i^2=-1(iກຳລັງສອງເທົ່າກັບລົບ1)


oh...wa

ຄົນລາວຄົນມີນ້ຳໃຈ

໖ ກະທູ້
໓໑ ໂພສ
ຂາປະຈຳເວັບບອດ
ສຸດຍອດໄປເລີຍໃຊ້ຈຳນວນສົນຊ່ວຍ......... ແຕ່ຕາມຫຼັກການແທ້ຢາກເອົາຈຳນວນສົນມາກ່ຽວຂ້ອງກັບເລກທຳມະດາໄດ້ຫວາ

ໃຜເຫງົາເທົ່າເຮົາແດ່

ໜ້າທີ່ 1 ຈາກທັງໝົດ 3 ໜ້າ <<<123>>>